Saturday 31 December 2011

Selamat Ber 2012 :)

Assalamualaikum.

Lama rasanya tak update blog ni. Sibuk je memanjang aku ni. Assignment la, test la. Alhamdulillah ade jugak masa aku nak hapdate blog aku ni. Baru2 ni baru je tengok ending Tentang Dhia. Korang minat tak ? Sedih ouh ending dia. Sedar tak sedar, skang da masuk tahun baru. 2012.


Apa yang aku harap kat sini kepada kawan2 semua sempena tahun ni, korang semua akan terus success dalam hidup korang. Kejayaan akan datang dengan DUIT. Mesti korang pelik kan apa kene mengene DUIT dengan SUCCESS kan? Tahu tak apa itu DUIT? Kalau nak tahu jom klik sini.  >>> Petua Tahun Baru

Belajar rajin2 ye.

Ha! Mesti ada kan bila tahun baru ni terfikir pasal jodoh. Kan? Hehe. Lagi2 skang ni musim Cinta di Muka Buku. Haha. Betul tak ? Tapi kadang2 kalau cakap pasal jodoh ni memang best. Lagi2 bila aku baca novel, jodoh yg datang dari Allah itu begitu sweet. Walau dalam novel, tapi aku rasa fenomena jodoh tu memang wujud dalam hidup kita. Kan ? Betullah Allah tahu yg terbaik buat kita. Jom baca lagi kalau nak tahu lagi pasal JODOH. Jom klik sini >>  Kalau Suka Someone dan Andai Kau Jodohku. Da baca ? Xpe. Jom baca lagi!!

hidup dengan gembira ya!!

Sempena tahun baru ni jugak, jom kita eratkan silaturahim dengan kawan2 kita ea. Kalau kita buat salah, jom minta maaf dan jom pulak memaafkan org lain. Kalau ade problem lagi, settle baik2 okayy??? Kawan2 ni sebenarnya amat bernilai tau. Kenapa ? Sebab2 nya kat sini >> Kau Sahabat Kau Teman..

hargai kawan baik2 tau!!


Da la kot, Panjang da. Tak tahu aku nak tulis apa. Apepun, do well in your life ya.

Sebelum tu, Jom baca tips STAY UP!! kAT sini

Okayylah. Selamat Tahu Baru. Tingkatkan amal ibadah, Behave well dan sayang serta hargailah org2 di sisi anda. Peace!!


Sayonara 2011!!


sayonara 2011!!




No comments: