Saturday 21 January 2012

Dia yang Paling SWEET !!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

 Lama betul aku tak update blog . Inilah first post aku untuk bulan ni . Haha . Sibuk La katakan . Apa khabar readers semua nya ? Harap semua baik dan sihat-sihat belaka . Ha ! Kali ni aku nak share satu artikel dr iluv.islam . Aku rasa artikel ni best .

Selamat Membaca !!!


Allah itu SWEET . lagi sweet dari GULA GULA .

                                                                     
Kenapa ??
Allah SWEET sebab DIA pemberi Kekuatan pada kita .
Ke mana kita pergi , Allah sentiasa ada di sisi .

 Menemani diri saat saya keseorangan .


menemani diri saat saya kegelisahan. 



Jadi, takkan pernah rasa takut sebab Dia ada.
Takkan ada manusia yang mampu jadi pendamping hidup setanding Dia.

                                                                         
nak baca lagi ?? kenapa Allah SWEET ?


Allah sangat SWEET di SINI


7 comments:

S H I T E Q said...

sweet kan, Allah kan Maha Penyayang. Ar-Rahim. sbb 2 Dia selalu ada kalau kite perlukan Dia

iAmCekbolat said...

DIa sentiasa ada dengan kita..
ececce.. dh berupdate la abg kita =)

~Maryam~ said...

sweet sangat. yala kan. bila hati kita bersama Nya, tenang ja rasa. bila hati kita entah kemana. mula la rasa gelisah sengsara.

Myra Azraff said...

sobss..Allah memang suwitt..

FR said...

terasa kemanisan Dia ^^

Azeelia Azman said...

alhamdulillah. Allah sentiasa ada utk kita :))

Shazwan: said...

semuanya : benar Allah sangat sweet . jadi kita haruslah mentaati Allah seadnya kerana kita sememangnya diciptakan bertujuan beribadah hanya kepada Allah. syukran semuanya.