Friday 14 October 2011

Sayang Awak Ketat-Ketat


SAYA SAYANG semua KAWAN-KAWANsaya

Ayat yg selalu kite dengar :
" she's/he's my ex-girl/boyfie "

P'kataan yg slalu buat kite happy :
I LOVE U
I MISS U


Benda yg slalu tipu kite :
CINTA MONYET
ni cyunk kitew aww. 


Yg slalu wat kite tensen
RESULT TERUK



Yg bleh wat kite jd xtntu arah :
CLASH



Yg susah kite jumpe:
TRUE LOVE


TP,. Ade 1 bende yg slalu kite dgr :
KAWAN

Tp jarang kita jumpe :
KAWAN SEJATI
Dan 1 ayat kite xakan pnh dgr :

" Die tu ex-Kawan aku "coz once a friend,FOREVER A FRIEND..(",)

p/s : "aku sayang kau kawan. muah3."


3 comments:

Liyana Rosli said...

comel ohh <3

Shazwan: said...

comel kn. mcm kaw jgk. hehe

Anonymous said...

..."Ex kawan aku"...
Ada kawan saye yg xsetia ngan saya... Bila saya blom berhijab, die slalu support kat sy dan bagi sy senyum... Nanti bila saya pakai hijab, dye yang hina saya dhadapan semua org...

Texting from Eropah...
Tolong doakan smoga Allah SWT melaknat kafirin...

Bersyukurlah sebab korang gais sudah
MERDEKA ����❤️


"Hijab menghalang perempuan Islam dalam
1. Termasuklah belajar
2. Bekerja &
3. Berkawan
��
+ In sya Allah azab api neraka"


Mgkin korg xkan penah faham, sebab kite xsama... Doakan sye balik ke malaysia❤️✨