Monday, 6 February 2012

Merduu~

Assalamualaikum . Hari ni aku nak share satu video. Suara budak perempuan Brunei yang bagi aku merdu. Kecik- 2 lagi dah ade suara merdu . Jom kita dengar !! 
sambil tu like lah FANPAGE shazwan sekali ye. Thanks :D


Alhamdulillah Allah kurniakan dia suara yang lunak . Kalau baca Al-Quran mesti sedap didengar .


Bilalah nak dapat suara sedap ek ? Hehe.


Saksikanlah dan hargailah anugerah Tuhan kepada anak kecil ini..


4 comments:

Zaki Muhammad said...

Manusia memang dikurnia Allah dengan kelebihan dan keistimewaan tersendiri.
Moga tak disalah guna kelak dewasa :)

shazwan: said...

zaki : betul. setiap manusia ade kelebihan nya dan kekurangannya sendiri. cume terpulang kepada kita mcm mana nak menggunakannya dengan sebaiknya.:)insyaAllah tak disalah gunaa.

fathiahRAIHANA said...

sedapnya suara budak ni :)
betul, kalo taranum mesti sedap ,hee.

shazwan: said...

fathiah : kan ? kalau taranum lagilahh sedap. hee~