Saturday, 10 December 2011

Day 06- Favorite super hero and why?

Assalamualaikum. 
Korang suka superhero apa ? Kalau aku suka Kamen Rider Decade. Superhero ni dekat Jepun. Ceritanya, mamat ni kene travel 9 dunia utk save dunia dia sndri dan 9 dunia tu. 

Bagi aku, dia ni optimis dan pantas menentang kejahatan dan menegakkan keadilan. Lawak pun ade. Nama pon superhero kan. Mesti la sokong yang baik. Kalaulah kat dunia ni betul2 ada superhero, mesti polis takde kerja dan dunia akan aman. 


sayonara~


4 comments:

Shaidatul Aireen said...

boboiboy ! alamak , lagu dia tak ingat pulak . :D

haffizmohdnoor said...

Apis suka jugak tengok kamen rider.. tapi lebih suka tgk avatar.. hehe.. nice entry :)

MeeRole said...

Aq suke ultraman..hehe

shazwan: said...

shaidatul : boboiboy pon best ugak.

Hafiz : sep sikit. haha. oh. avatar boleh tahan gak.

meerole : oh. ultraman style der.