Tuesday 1 November 2011

Kenduri Kahwin Cg. Alin



Assalamualaikum . apa khabar semuanya ? harap baik2 jelah. Aritu 29 oktober, aku ade pegi kenduri kahwin cikgu Plkn aku dulu. Aku dengan cikgu aku ni kira rapat jugak la. So, dia nak kawin, aku datang la awal sikit. Boleh la tlong sikit2. Basuh pinggan ke, ape ke. Haha. Pengapit ? susah la. Ade membe sorang lagi jadi pengapit. Tempat cikgu ni kawin dekat Bahau, Negeri Sembilan. Aku pegi dengan kawan aku yg jadi pengapit ni. Untungkan ? haha. Kami datang naik bas. Senang cite memang meriah la. Sampai2 cikgu alin ni jemput 4 buah bas plkn kem beliau datang kenduri. Bayangkan la. Satu bas dalam 40 org. Kalau 4 bas ? tak beratus orang ? haha. Aku yang duduk dekat belakang basuh pinggan. haha. Pinggan yang datang nak dibasuh datang mcm air. Banyak ngat. Yela. Org pon dtg bersilih ganti. Ditambah lagi dengan pelatih2 plkn lagi kan. Memang ramai la. Yang tak boleh tahan, bila pelatih2 ni sampai je, bukan makan terus yg dorang cari, tapi karaoke. Beratur2 nak karaoke. Ramai sangat. Suara xla sedap mana tapi boleh tahan la. Cikgu aku pula ,Cg. Alin dan husband beliau, Abg Rizal pula kelihatan sweet sangat macam pinang dibelah dua. Semoga mereka berkekalan dan bahagia hingga ke anak cucu. Amin.
Malam sebelum kenduri. Bersalaman bersama keluarga tersayang


Cikgu alin
Pengapit ni member la : adham
Kami pun nak rasa gak. haha
Pagi2 lagi da mkn roti canai. Siap ade org buat lagi. 
Semoga cikgu terus bahagia ! amin !!
Semoga terus berbahagia cikgu !!

No comments: