Monday 12 September 2011

nikmatnya KATIL BARU..untunglah..

assalamualaikum readers semua. apa kabar? aku baik2 saja. aku harap korang suma pon baik-baik je. kat sini aku nak cerita sikit pasal katil baru aku. haha. katil baru kan. untunglah. haha. ayat tu yang sering dorang cakap dekat aku. kawan-kawan korang pon mesti cakap dekat korang macam tu kan? "untunglah" . atau "untunglah ada yang sayang" .betul tak? tapi tu lah yang mengeratkan persahabatan kita semua dengan kawan-kawan kita.
beberapa hari lepas, aku dah dapat katil baru. katil double decker lagi. tak tahu lah best ke tak katil versi ni. tak pernah lagi aku tidur kat katil mcm ni. best ke tak ea? nilah antara beberapa pictures yang aku sempat snap.


masa kerja pemasangan katil

banyak katil baru di luar

saat terakhir bersama katil single aku

katil double decker. cadar baru. haha

aku kini bahagia lagi.


ada juga satu video yang dibuat oleh kawan-kawan UTHM aku. kononnnya, sedih lah atas pemergian katil tersayangnya. haha. mai usha ramai-ramai.sentap!!

macam-macam ragam yg ditunjukkan oleh kawan2 aku yg dapat katil baru ni. ada yg suka, ada yg tak suka, ada yg hepi sebab boleh sidai baju. dibuatnya ampaian katil atas tu. macam-macam. ape pun katil yang kita dapat, bersyukurlah. janji dapat tidur. betul tak readers? Alhamdulillah. okayy readers. take care. sehingga bertemu lagi. bye.

No comments: