Wednesday, 14 December 2011

Day 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Mad.

Assalamualaikum.


  Aku kadang2 je dengar lagu ni. Lagi2 time sedih, hepi, bosan dan marah.


Kalau sedih, 
Aku suka dengar lagu Rahmat Ujian (Mestica ). Kira lagu ni ada unsur nasihat buat aku supaya bangkit dari kesedihan.



Kalau hepi, 
aku suka dengar lagu Ya Sudahlah. Aku suka lirik dia.



Kalau aku bosan, 
Aku dengar lagu2 Maroon 5. Contohnya Misery . Bes ngat.



Kalau aku marah, 
Lagu apa ek?
Lagu mana wei? Entah.

Kalau aku marah, aku x dengar lagu da. Aku prefer tido 


Tu je la. Kbai.



6 comments:

FarhanahAdzlan said...

kalau marah dengar lagu rock yeah!!lpasru trus baling phone..hahaha~
*dalam mimpi baling phone*

CekbOlat-bOlat said...

byk nyoo heh

famimahat said...

kalau marah agaknya dengar lagu apa kah? :D

yang suka entry nih,
Fahmi Mahat

Shaidatul Aireen said...

ehh , kalau marah lagu bandi amuk kan ada . dengar lah . feeling tuu . (Y)

izZaTi FaRzaNa said...

hehe . ade jugak lagu ya sudahlah tuw !

shazwan: said...

farhanah : haha. nasib baik dlm mimpi.

cekbolat : hehehe

bro fahmi : ntah la kalau marah nak dengar lagu pe. tido lg baik haha

shaidatul : amboi. nak kene dengar ni. hee~

izzati : hehe. lagu peberet tu.