Thursday, 17 November 2011

Segmen Kreatif Bersama Pendambamawar

Assalamualaikum.


Ana join segmen lagi ni. Asal ada segmen je ana join, asal ana join je, ada segmen.
ape aku mengarut ni? 
segmen kali ni kene buat dialog. Dialog kreatif tak pandaila. Biasa2 boleh la. Dialog berdasarkan kartun di atas.

Perempuan : Cepatlah Boboi. Berapa lama lagi Gegurl kene tutup mata ni ?
Lelaki : Sabar la Gegurl. Boboy nga prepare hadiah anibeseri perkapelan kita ni.
Perempuan : Tak yah nak prepare2 sangat la kan.
Lelaki : Ala, sampai hati Gegurl cakap mcm tu. Sob2.
Perempuan : Eleh, macam budak kecik je Boboi ni. Gediks jer. Haha
Lelaki : Oh, gelak ye. Xpe2. X jadi bagi la macam ni.
Perempuan : Ala, Gegurl gurau jer. Sori la.
Lelaki : Tahu pun takut. Haha. Tutup la mata dulu. X siap lagi hadiah ni. Nak tido kejap pon boleh. Hehe
Perempuan : Grrrr..... 

Ana main bedal je. hehe. Oke kot abg PM. hihi . kbai.


15 comments:

Pendamba Mawar said...

wah terima kasih ye sudi join..kreatif ada idea.:) mekasih2..:) nanti tgu PM keluarkan senarai blogger yang koin ok.. PM follow sini tanda menghargai..:)

shazwan: said...

okeng PM. tq bro.

Pendamba Mawar said...

welcome...:) semoga ada yang terjah entri segmen dari PM ni

Diyana Ali said...

boboi gugurl, hehe . lucu panggilan tu:)

btw, saya join segmen ni juga . hehe . jom la datang :)

shazwan: said...

hehe. lucu kn? okeng. terjah blog awk !!

ascil.punye.lah said...

haha boboi tarak guna suruh tidur dulu.hahah.

shazwan: said...

haha. thu xp

SpeakerSekolah said...

Sweet..boboy gegirl..hehe..

shazwan: said...

hehe.

.: mama lynn :. said...

ala romantic sgt.. hehe dr segmen same jugak ;)

shazwan: said...

hehe. sekali sekala.

owner : Lynn said...

hello, visit u back ! nice dialog~~ gudluQ :)

shazwan: said...

hehe. thanks Lynn. tq :)

Cik Ash said...

salam.. singgah dari segmen PM



http://duniablogkucikash.blogspot.com/2011/11/segmen-kreatif-bersama-pendambamawar.html

fierul said...

alahai sewitnyeee .. hehe

dtg dari segmen y sma .
http://fiesayangrul.blogspot.com/2011/11/segmen-kreatif-bersama-pendambamawar.html