Saturday 10 September 2011

BAJET BURST!!

assalamualaikum semua.lame da x pegi Batu Pahat Mall.hari ni dpt gak aku pergi bp mall.yela,cuti kan.tp yg ni last r lawatan ke bp mall bub pasni nak final exam da.kene fokus n x b0le jln2 lg.:D..smpai2 je kat bas stand tu,ujan lha pulak.nasib baik ade jejantas nak seberang jalan.x lha kene hujan.pegi jalan2 je pun but xde nak beli ape sgt.just nak beli stationary sikit utk exam. exam dlm 3 minggu lg.ape pon x study lagi.haha.kene study lha pasni.x bole main2 lg..smbil jalan 2 sempat lg aku menyinggah Popular. ape lagi, nak tgok ape latest novel lah.aku kan minat bce novel.tp x beli pon.BAJET BURST.hahaha..tggulah aku da keje nnti baru setiap bulan aku beli novel baru..haha.insyaALLAH..jumpa gak aku ngn membe aku. g jalan2 ngn dia.hehhee..sembang2..best tol dpt lepak ngn member..pastu balik uthm da.nak blaja la katekan.bajet blaja lak.haha.ape pon tak b0leh..bye..

                                    ni jelah yg aku beli..bajet burst.haha

org blanje.haha
4 batang pen jee.
                                                         
plg penting adlh TEST PAD..
                                                       

No comments: