Wednesday 1 June 2011

hari pertama di UTHM..








sekali tengok mcm stadium liga super pon ade.besar.cantik lagi..
banyak ni jelah baju yg dibawa.nanti beli lain.hehe











kasut tiga psg pon da cukup..kuliah n riadah.kn?

                         adik comel aku yg x sampai hati nak berpisah dgn aku.menangis beliau.haha.




 abah dan umi yg sentiasa berkorban utk  saya. thanks abah n umi.  i love u both very much.<3 

assalamualaikum semua.
bermula 1  jun aku melangkah kaki ke Universiti Tun Hussein Onn jOHOR..x jauh pon dr rumah.dlm 3 jam tu adalah.depends jugak dekat jam.kalau jam lambat lah jawabnye..masuk2 je punyelah besar uthm ni.omak ai.terkezut aku.haha.tp xpe.x lama lagi sinilah yg akan menjadi rumah kedua aku selepas rumah aku di PD tu..abis daftar, ape lagi??check in bilik lha.ceh macam hotel pulak kan.haha.cari bilik punye bilik baru lha jumpe.bilik 2 org..nasib baik xde katil double-decker.x bes lha.bole jatuh ma.tinggi tu.haha.katil single nasib baik ade.alhamdulillah.pastu aku pon tido n mimpi indah psl uthm.haha.xdelah.sje je gurau,hhehee..sehingga berjumpa lagi.bye





                                                                           

No comments: